Reklamacje

Istnieje mała szansa że konto zostanie zbanowane przez RIOT Games (99% kont NIE zostaje
zbanowanych), z tego powodu prosimy o nieinwestowanie pieniędzy w RP na
zakupionych kontach gdyż w przypadku bana nie zostaną zwrócone państwu za
nie pieniądze , jeżeli po miesiącu aktywnej gry konto nie zostanie
zbanowane to oznacza to że na 99,9 % NIE dostanie już bana. Jeżeli konto
zostanie zbanowane zostanie ono wymienione na nowe lub zostaną
zwrócone państwu pieniądze w ramach gwarancji.

Prosimy o jak najszybszą zmianę e-maila i hasła przypisanego do konta.
Może pan/pani zmienić maila i hasło do konta bez dostępu do starego e-maila wystarczy zalogować się na stronie 
https://leagueoflegends.com/.
I wejść w zakładkę ustawienia (wyświetla się po najechaniu na prostokąt z nazwą użytkownika w prawym górnym rogu).

W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy zapoznać się z FAQ.
Jeśli nie znajdą tam państwo odpowiedzi na swoje pytanie prosimy o kontakt na adres mailowy 
smurf4usklep@gmail.com
W mailu prosimy o dokładne opisanie problemu oraz o załączenie numeru zamówienia.
Przykładowy numer zamówienia: 24ah5d93-682e-72eg-af23-h5784k2260s6 (numer zamówienia znajdą państwo w 
wiadomości z potwierdzeniem wpłaty od Allegro)

Będziemy niezmiernie wdzięczni jeżeli zdecydują się państwo pozostawić pozytywną opinię na Allegro. 
Jeżeli zaś doświadczyliście Państwo jakichkolwiek trudności związanych z realizacją zamówienia prosimy przed wystawieniem negatywnej opinii o kontakt mailowy w celu wyjaśnienia sytuacji.
Każdy pozytywny komentarz pomaga nam w dalszym rozwoju. 

FAQ
-Nie mogę się zalogować na konto.
-Proszę upewnić się że nie kopiuje pan/pani spacji znajdującej się za loginem/hasłem, jeśli nadal nie będzie
się pan/pani w stanie zalogować proszę spróbować przepisać login i hasło zamiast kopiować.

-Moje konto jest z Chin/Holandii/Polski/USA.
-Na niektórych kontach po zalogowaniu w przeglądarce pojawia się informacja państwo/region Chin/Holandii/Polski/USA. Informacja ta to nie jest serwer na jakim znajduje się konto lecz miejsce założenia konto , część naszych kont jest zakładana na wirtualnych serwerach znajdujących się w Chinach/Holandii/Polsce/USA , nie ma to żadnego negatywnego wpływu na komfort gry.

-Pomyliłem się przy wyborze serwera.
-W takim wypadku prosimy o kontakt , wymienimy konto na podobne znajdujące się na innym serwerze.
Proszę pamiętać aby w takim wypadku nie zmieniać na koncie maila podpiętego do konta po zmianie e-maila wymiana konta nie będzie możliwa. W przypadku jeśli na koncie dokonaniu jakiegokolwiek zakupu za BE lub otworzeniu na koncie znajdujących się kapsuł wymiana konta nie będzie możliwa.

Pozdrawiam,
Zespół Smurf4U.